Sunday, March 18, 2012

Jodoh, siapa tahu?

Salam. (^-^)v

ni penilaian aku sendirilah..
soal jodohkan, lebih baik cari wanita yg pendiam dan xbnyk ckp,
skali tgok muka dia pndiam atau masam pun xpa,
pastu biarlah anak yg manja tp tahu uruskan diri,
kisah silamnya xjadi hal slagi mana ia menginsafinya(kdg2 ada jgk yg xdpt terima, so smua tu terpulang),
step 4 a new life ^.^
Kadang2 mmang payah nak terima kekurangan tp jgn lupa, kita pun bnyk kkurangan jgk kn. So, Chill la~
(kalau pakai spek atau org kata xmanis tu jgn aggp kekurangan OK. tu xmasuk dlm istilah kekurangn. Angggaplah sebagai Anugerah)

owh kenapa pilih yg muka masam???
dari mana aku baca aku pun x ingat, lebih kurang macam ni

"Jangan Risau jika memiliki wanita yg garang atau bersikap pendiam terhadap lelaki kerana anda sebenarnya beruntung mendapatkan wanita yg tidak suka melayan lelaki"

pada aku, betul jgk tu.. haha.

bukan jodoh isi utama dlm post aku ni tp bgaimana bfikir dr sudut lain.. erm perlu bnyk membaca lg lah agaknya~


Anda dgn cara anda mempersembahkan..

No comments:

Post a Comment